opis-wywy

opis-wywy
kehidupanku sebagai manusia dlm PC

Tuesday, May 31, 2011

syukur ke hadrat Allah SWT

Assalamualaikum..
Sesungguhnya sebagai hamba Allah SWT, aku sngt bersyukur kerana masih dikurniakan hidup hari ini untuk menjalani ibadat kepada Mu..

Ya Allah.....
Bimbinglah aku ke jalan yang Engkau redhai...
Jauhilah aku dari maksiat yg semakin berleluasa...
Berilah aku petunjuk dan hidayah untuk menempuh jalan yg penuh liku atas dunia ini

Ya Allah...
Kuatkanlah semangat ku untuk menempuhi liku2 kehidupan...
Kuatkanlah semangat ku untuk membimbing diri ku ke arah kebaikan...
Kuatkanlah semangat ku untuk membimbing adik adik ku ke jalan yg lurus...
Kuatkanlah semangat ku sebagai seorang hamba Mu, seorang perempuan, seorang kakak, seorang ayah dan seorang ibu bagi semua adik adik ku....

Golonglah kami dikalangan orang orang yag beriman dan mendapat hidayah Mu..Ya Allah....

Ku terima dugaan Mu dengan redha  Ya Allah..
Hanya Kamu tempat aku memohon perlindungan dan pertolongan...Aminnnn...

Love You ALLAH SWT....

1 comment: